Greve Billard Klub indbyder til Billardens Dag

Ligesom sidste år laver Den Danske Billard Union Billardens Dag, og ligesom sidste år er Greve Billard Klub med i arrangementet.
I år er mandag 12. februar udnævnt til Billardens Dag, og den dag holder GBK Åbent Hus.
Det betyder, at alle, der har lyst til at prøve at spille billard, kan møde op i klubbens lokaler, hvor man kan prøve at spille keglebillard, skomager, carambole og pool. Nogle af klubbens divisionsspillere vil være tilstede og give gode råd.
Det gode ved billard er jo, at det er for alle.
Der er nogle idrætsgrene, hvor der er nogle mennesker, der er for store til at kunne være med. Der er også nogle idrætsgrene, hvor der er nogle, der er for spinkle til at kunne begå sig. Men i billard betyder den slags ingenting. Det er for lange og korte, tykke og smalle, unge og knap så unge – og for både kvinder og mænd,” som Niels Hansen siger.
“Om man er god eller mindre god til at spille billard, betyder faktisk heller ikke så meget. I GBK har vi plads til alle, og vi har aktiviteter fra absolut begynder til absolut elite,” siger Niels Hansen,
Det hele foregår på Greve Videncenter – det tidligere Hundigeskolen – hvor Greve Billard Klub holder Åbent Hus fra kl. 18-23.
Du er velkommen til at ringe til klubben på telefonnummer 43 90 19 70 for at få flere oplysninger.
Du kan også skrive en mail til os, hvis du har lyst til det. Det kan ske på greve-bk@greve-bk.dk eller turneringsleder@greve-bk.dk
Vi glæder os til at se dig i Greve Billard Klub.

Det gode ved billard er jo, at det er for alle.

Der er nogle idrætsgrene, hvor der er nogle mennesker, der er for store til at kunne være med. Der er også nogle idrætsgrene, hvor der er nogle, der er for spinkle til at kunne begå sig. Men i billard betyder den slags ingenting. Det er for lange og korte, tykke og smalle, unge og knap så unge – og for både kvinder og mænd.

Om man er god eller mindre god til at spille billard, betyder faktisk heller ikke så meget. I GBK har vi plads til alle, og vi har aktiviteter fra absolut begynder til absolut elite.

Vidste du

- at Greve Billard Klub er også på Twitter. Her hedder vi: https://twitter.com/GBKBillard

- Du kan også gå ind på vores Facebook-side. Den kan findes her: https://www.facebook.com/groups/460462004095185/

keglebillard (1)

Vi glæder os til at se dig i Greve Billard Klub.