Du er her:
Nyheder fra Facebook
Formidling af klubbens daglige information og nyheder sker på Facebook.
Er du ikke på Facebook, kan du se de seneste 6 opslag her.
Greve Billard Klub1 uge siden
Afslutnings- og præmiefest i Greve Billard Klub.
Tak for sæsonen.
Vi glæder os allerede til den næste!
Tak for sæsonen.
Vi glæder os allerede til den næste!
Greve Billard Klub2 uger siden
UGEAVISEN
Sæsonens sidste turnering gav sølv til GBK.
Per Friis og John Riis var i Horsens for at spille landsfinale i 3-bande for tomandshold.
Randers vandt helt suverænt. Men Greve og Horsens spillede uafgjort, og det var nok til sølvmedaljerne.
Per havde en dårlig dag. Men John vandt en ud af sine to kampe.
Det var kulminationen på en lang sæson. Stort tillykke til Per og John.
Sæsonens sidste turnering gav sølv til GBK.
Per Friis og John Riis var i Horsens for at spille landsfinale i 3-bande for tomandshold.
Randers vandt helt suverænt. Men Greve og Horsens spillede uafgjort, og det var nok til sølvmedaljerne.
Per havde en dårlig dag. Men John vandt en ud af sine to kampe.
Det var kulminationen på en lang sæson. Stort tillykke til Per og John.
Greve Billard Klub4 uger siden
HUSK!
Det er tirsdag d. 19/5 kl. 19.00, at der er spillermøde om hold-sammensætningen til den kommende sæson.
Alle - både gamle, nye og KOMMENDE - medlemmer er meget velkomne til spillermødet.
Det er tirsdag d. 19/5 kl. 19.00, at der er spillermøde om hold-sammensætningen til den kommende sæson.
Alle - både gamle, nye og KOMMENDE - medlemmer er meget velkomne til spillermødet.
Greve Billard Klub4 uger siden
Så fint det er blevet i Greve Billard Klub.
Vi siger tak til gulvlæggerne og lampeopsætterne.
Vi siger tak til gulvlæggerne og lampeopsætterne.
Greve Billard Klub1 måneden siden
UGEAVISEN
Der var to spillere i aktion i sidste uge.
Undertegnede var i Solrød for at spille semifinalerunde i Søgaard Cup i kegler. Det blev til en fjerde- og sidsteplads og dermed exit efter en indsats, der må beskrives som JAMMERLIG.
Bo Møller var lørdag i Odense for at spille finale i Søgaard Cup i 3-bande, og det blev lidt mere op og ned.
Bo var i en tremandspulje, hvor alle tre deltagere sluttede med to point. Men Bo gik videre til kvartfinalen, hvor det blev til exit.
Det var ret ærgerligt, for man får først del i de mange dejlige penge, hvis man når semifinalen.
Men alt i alt må Bo se tilbage på en rimelig sæson, hvor det blev til hele fire finaledeltagelser.
Mere 3-bande.
Tomandsholdet med Per Friis og John Riis skal lørdag en tur til Horsens for at spille landsfinale.
Der er afbud fra Næstved, så der bliver kun to kampe. Det er mod Horsens og Randers.
Det er på forhånd svært at komme med en vurdering. Men vi håber det bedste for Per og John. Pøj, pøj i det jyske.
Skribent: Niels O. Hansen
Der var to spillere i aktion i sidste uge.
Undertegnede var i Solrød for at spille semifinalerunde i Søgaard Cup i kegler. Det blev til en fjerde- og sidsteplads og dermed exit efter en indsats, der må beskrives som JAMMERLIG.
Bo Møller var lørdag i Odense for at spille finale i Søgaard Cup i 3-bande, og det blev lidt mere op og ned.
Bo var i en tremandspulje, hvor alle tre deltagere sluttede med to point. Men Bo gik videre til kvartfinalen, hvor det blev til exit.
Det var ret ærgerligt, for man får først del i de mange dejlige penge, hvis man når semifinalen.
Men alt i alt må Bo se tilbage på en rimelig sæson, hvor det blev til hele fire finaledeltagelser.
Mere 3-bande.
Tomandsholdet med Per Friis og John Riis skal lørdag en tur til Horsens for at spille landsfinale.
Der er afbud fra Næstved, så der bliver kun to kampe. Det er mod Horsens og Randers.
Det er på forhånd svært at komme med en vurdering. Men vi håber det bedste for Per og John. Pøj, pøj i det jyske.
Skribent: Niels O. Hansen
Greve Billard Klub1 måneden siden
UGEAVISEN
Der var regionsfinale i Kopenhagen for tomandshold i 3-bande carambole, og her havde vores hold I flot kvalificeret sig.
Modstanderne var KBK, Køge og Næstved.
Egentlig var det Per Friis og John Riis, der skulle have spillet for vores hold. Men John kunne ikke den dag, så i stedet spillede Bo Møller sammen med Per Friis-
Det gik ganske godt. Vores hold endte på en andenplads og fik dermed sølv.
Det betyder også, at vores hold går videre til landsfinalen sammen med Næstved, som vandt guld.
Så må vi se, hvor finalen skal spilles henne.
I denne uge skal undertegnede spillede semifinalerunde i Søgaard Cup i kegler fredag.
Modstanderne er Michael S. Nielsen, Solrød, Dan Samsøe og Marco Albrechtsen, begge Vordingborg.
Tre ud af fire spillere går videre, så chancen er til stede.
Det bekymrer mig dog lidt at skulle spille tre kampe fra kl. 18.00.
Sådan noget var ikke så svært, da jeg var yngre. Men nu hedder det 60 år i næste måned, så jeg bliver ganske enkelt hurtigere træt.
Men jeg må tage mig en middagslur den fredag.
Lørdag spiller Bo Møller landsfinale i Søgaard Cup i 3-bande.
Det foregår i Odense, og der er 12 spillere i finalen.
Det er en handicapturnering, så det er svært at komme med en forhåndsvurdering. Men Bo har alt i alt haft en fornuftig sæson, så også han har visse muligheder.
Skrevet af: Niels O. Hansen
Der var regionsfinale i Kopenhagen for tomandshold i 3-bande carambole, og her havde vores hold I flot kvalificeret sig.
Modstanderne var KBK, Køge og Næstved.
Egentlig var det Per Friis og John Riis, der skulle have spillet for vores hold. Men John kunne ikke den dag, så i stedet spillede Bo Møller sammen med Per Friis-
Det gik ganske godt. Vores hold endte på en andenplads og fik dermed sølv.
Det betyder også, at vores hold går videre til landsfinalen sammen med Næstved, som vandt guld.
Så må vi se, hvor finalen skal spilles henne.
I denne uge skal undertegnede spillede semifinalerunde i Søgaard Cup i kegler fredag.
Modstanderne er Michael S. Nielsen, Solrød, Dan Samsøe og Marco Albrechtsen, begge Vordingborg.
Tre ud af fire spillere går videre, så chancen er til stede.
Det bekymrer mig dog lidt at skulle spille tre kampe fra kl. 18.00.
Sådan noget var ikke så svært, da jeg var yngre. Men nu hedder det 60 år i næste måned, så jeg bliver ganske enkelt hurtigere træt.
Men jeg må tage mig en middagslur den fredag.
Lørdag spiller Bo Møller landsfinale i Søgaard Cup i 3-bande.
Det foregår i Odense, og der er 12 spillere i finalen.
Det er en handicapturnering, så det er svært at komme med en forhåndsvurdering. Men Bo har alt i alt haft en fornuftig sæson, så også han har visse muligheder.
Skrevet af: Niels O. Hansen


