Nye kommentarer

Årets høst

Årets høst 2008-09

Sæsonen er slut og resultaterne af medlemmernes turneringsindsats har været rekord stor.

Billedet viser klubbens samlede høst i sæson 2008-09. Pokalerne fra venstre: 1-Ungdoms cup kegler ved Lasse Sørensen. 2-Grandprix point pokalen for ungdomscupper, vundet af den samlede ungdomsafdeling. 3-Pointpokal i pool/snooker, vundet af den samlede poolafdeling. 4-SjBU Cup fri carambole, vundet af Kaj Madsen. 5-Fredensborg pokalen. Uddeles til den ungdomsspiller som vinder SM i den laveste række i kegler. Den er derfor vundet af Joachim Larsen i klasse E.
Glassene fra venstre: 1-1.plads Ungdom Hold Kegler, vundet af Henrik Brix, Andreas Ravnsted-Larsen og Mikkel Brix. 2-3.plads Ungdom Hold Kegler, vundet af Mads Rynord, Joachim Larsen og Lasse Sørensen. 3-Fredensborg pokalen, den lille udgave til Joachim selv. 4-1.plads Serie II kegler, vundet af Jack Larsen, Robin Bertelsen, Bent O.Hansen og Andreas Ravnsted-Larsen. 5-4.plads i Serie III Kegler, vundet af Kaj Madsen, Bjørn Brenøe, René Madsen, Kjeld Martinsen og Frank Knudsen. 6-4.plads Stafet Kegler, vundet af Jim Pedersen, René Madsen og Bjørn Brenøe.
Diplomerne øverst fra venstre: 1-Serie II, vundet af Jack Larsen, Robin Bertelsen, Bent O.Hansen og Andreas Ravnsted-Larsen. 2-Ungdomscupperne i kegler, samlet vinder André Larsen. 3-Ungdom Kegler klasse E, vundet af Joachim Larsen. 4-Oldboys 3-bande carambole, vundet af Jan Sørensen. 5-Ungdom Pool 8-ball, vundet af Henrik Brix. 6-Pool 9-ball klasse Elite, vundet af Lars Pedersen.
Diplomerne nederst fra venstre: 7-Ungdom Hold Kegler, vundet af Henrik Brix, Andreas Ravnsted-Larsen og Mikkel Brix. 8-Ungdom Kegler klasse D, vundet af Henrik Brix. 9-SjBU Cup i Fri carambole, vundet af Kaj Madsen. 10-Ungdom Pool 9-ball, vundet af Mikkel Brix. 11-Pool 8-ball klasse Elite, vundet af Lars Pedersen og endelig 12-Pool 14:1 klasse Elite, vundet af Lars Pedersen

Én kommentar til Årets høst

• Niels O. Hansen

Jeg bliver helt stakåndet af at læse alt det dér.

Og så skal jeg da vist hente yderligere en klubpokal for ungdomscupper på DDBUs årsmøde.

Lad os nyde dette her et øjeblik – og så fortsætte det lange, seje træk.

Hilsen Niels

Skriv en kommentar